Blind Dates Play Truth or Drink (Paris & Jade) | Truth or Drink | Cut – Paris Video



published: 2018-06-01 12:00:01

Fear Pong is now a game! Get it here: http://www.fearponggame.com
SUBSCRIBE: http://bit.ly/CutSubscribe
Watch More Truth or Drink: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJic7bfGlo3qgrRJsCm5RbtOxZ8Q5WSr_

About Truth or Drink:
Friends, strangers, and everyone in between choose between the cold hard truth or a nice stiff drink.

Don’t forget to subscribe and follow us!
Official Site: https://www.cut.com/
Facebook: http://cut.com/facebook
Twitter: https://twitter.com/Cut
Instagram: http://cut.com/instagram
Snapchat: @watchcut
Cut Swag: http://cut.com/shop

About Cut:
Small questions have powerful effects when they go viral. Cut spreads stories for fun, for serious, and for real– bringing the internet together one awkward moment at a time.

Produced, directed, and edited by https://cut.com
Want to work with us? http://cut.com/hiring
Want to be in a video? http://cut.com/casting
Want to sponsor a video? http://cut.com/sponsorships
For licensing inquiries: http://cut.com/licensing

Blind Dates Play Truth or Drink (Paris & Jade) | Truth or Drink | Cut

Cut
https://www.youtube.com/watchcut

source

Some local news is curated - Original might have been posted at a different date/ time! Click the source link for details.

45 Comments - Write a Comment

  1. Tf is wrong with the black chick seems like she has a poll stuck in her spin

    Reply
  2. Wait, WTF did you day about Leo? Im straight and I dont care, you dont deny Leo just like that. :v

    Reply
  3. They wanted to kiss the whole time

    Reply
  4. She is so charmed by jade lmao, and I DON’T BLAME HER

    Reply
  5. 3:44 I love children just not my own omlll me too?

    Reply
  6. This video was awkward and cringey asf

    Reply
  7. BiCoUriOuS…paris is straight asf

    Reply
  8. Everyday………..where the fuck are these women at?? Wtf lol.

    Reply
  9. This is the most awkwardest thing ever. It seemed like jade just didn’t want to be there and Paris poor girl looked so confused during this lmao

    Reply
  10. Drake or kanye?? Hahahahaha

    Reply
  11. Lesbians are fake this is proof

    Reply
  12. i think its not cool that out of like the 5 lesbian vids on here you gave jade someone who want sure they were gay/bi?? like jade was obviously expecting a lesbian or bi woman

    Reply
  13. also paris kissing a girl right with her boyfriend in the same appartment like no matter what gender you are into thats fucked up. wouldnt want to date someone who did that. jade deserves so much better

    Reply
  14. How can I go on a date with Jade ? ??

    Reply
  15. “That is so embarrassing to say about yourself but I’m a 10. I am??

    Reply
  16. Damn, so that was not that great compared to many others. I'd love to see a date between two lesbians. I'd digging the queer representation it would be nice to see two people like me though. A date with a bi curious girl who is clearly uncomfortable just flashes me back to my own awkward dates of the past.

    Reply
  17. Sweet effort, but everything just seemed so awkward, but maybe it’s just me

    Reply
  18. How did I stumble across this??? It's a total waste of time and YouTube space ?? this channel is so mindless and stupid ?????????

    Reply
  19. I DIDNT KNOW JADE WAS GAY, GIRL COME MY WAY PLS <3

    Reply
  20. Can we all agree on the fact that Jade is human perfection both inside and outside? Thanks

    Reply
  21. Keep pushing that agenda.

    Reply
  22. Can some internet guy find Jade’s IG?

    Reply
  23. Jade needs a better match! Shawty was trash

    Reply
  24. Paris is so awkward, Jade needs someone a bit more confident.

    Reply
  25. Jade also practically suggested not to kiss, it seemed like she was so afraid Paris wouldn't want to kiss that she helped her say no

    Reply
  26. There is not a gay bone in Paris's body

    Reply
  27. JUSTICE FOR JADE !
    She knows quite well this paris girl will just be a friend!

    Reply
  28. Their chemistry is non-existent

    Reply
  29. And….they hooked up later….lol
    Call that u haul.

    Reply
  30. No offense but my girl jade can do better than someone who's "figuring things out", no harm intended

    Reply
  31. jade is so hot why does she have to be lesbian? :/

    Reply
  32. Jade omfg she's so so soooo pretty

    Reply
  33. I don't get queer vibes from paris but maybe she's just really shy

    Reply
  34. Yeah we’re gonna need a follow up

    Reply
  35. Can we have a butch woman on the show some time? I usually always see two pretty feminine girls, which is great too, but we need some butch representation.
    I love the show by the way ☺♥

    Reply
  36. Jade is so beautiful 🙂 Her insta is @jadeoneilfit

    I just found this video of Jade O'Neil:

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.